Follow My Insta @shaklee_bestprices

Wednesday, October 1, 2014

Jimat Duit Dengan Promo ESP Bulan Ni !!

Assalammualaikum..


Harini dah masuk ke bulan oktober. Sekejap je kan masa berlalu. Semoga permulaan yang membahagiakan ye untuk kita semua. Hari ni selain liya, rasanya pengedar shaklee yang lain dan pencinta pencinta shaklee mesti suka gila kan. Sebabnya bulan ni shaklee buat promo ESP BUY 6 FREE 1!!





Jom kita lompat bintang ramai-ramai. hoyeah hoyeahh! teruja kita tau. sebab last promo ESP ni masa bulan mac haritu. seriously ramai sangat yang borong ESP sebab harga jatuh gedebuk banyak tau bulan ni. so apelagi awak semua tunggu? cepat cepat kita grab peluang ni. nak beli SATU TIN je still DAPAT HARGA PROMO yep. retail price RM150. kalau harga promo? alahaii murah beno sangat aihh. jimat sangat duit kite. yippi!



ESP adalah singkatan bagi Energizing Soy Protein. Ia adalah makanan tambahan prtein yang berasaskan kacang soya. ESP didatangkan dalam bentuk canister dan beratnya adalah 850 gram. Satu canister boleh tahan 1-2 bulan depend cara pengambilan.







KEBAIKAN ESP SHAKLEE


1) NAK KULIT CANTIK :
  • tau tak kenapa parut jerawat awak susah nak hilang? sebabnya badan awak kekurangan protein. ESP adalah protein soya yang bantu hasilkan sel kulit baru yang lebih sihat untuk gantikan sel kulit lama yang dah mati. bila dah telan ESP, tengok sendiri perbezaannya. parut jerawat atau chicken pox makin pudar, muka pun takde dah kusam kusam gelap, kulit makin anjal, cerah gebu gebas. orang yang tengok pun siap puji lagi kita makin berseri. aumm!

2) NAK KURUS :
  • ESP mempunyai nilai Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39. Ia bantu pecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil bebaskan glucose dalam badan. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah adalah penting untuk kurangkan berat badan. Jadi, ESP bantu kita rasa kenyang lebih lama dan kita pun kuranglah rasa nak makan banyak.

3) NAK BERTENAGA :
  • ESP bekalkan tenaga kepada kita. Sesuai sangatlah untuk pekerja atau student yang selalu rasa letih, mengantuk dengan kerja/assignment yang berlonggok. Sesuai jugak untuk ibu ibu yang kena uruskan hal rumah tangga. So bole la dapat extra energy. 

4) INGIN HAMIL & RANCANG KEHAMILAN :
  • ESP pelihara dan pulihara rahim.

5) WANITA YANG SEDANG HAMIL :
  • ESP kuatkan rahim dan bantu perkembangan otot bayi. Bayi pun nampak gebu je nanti. 

6) WANITA YANG MENYUSUKAN ANAK :
  • ESP bantu banyakkan pengeluaran susu ibu. Susu pun berkhasiat dan lebih pekat. Bole combine dengan Alfalfa sekali.

7) NAK STABILKAN HORMON :

  • ESP mengandungi kacang soya yang kaya dengan isoflavon yang bantu pulihkan hormon wanita. Ia bantu keluarkan darah kotor dan ganti dengan protein yang diperlukan.

8) JAGA KESIHATAN :
  • ESP sokong kesihatan imunisasi badan dan sebagai pelengkap nutrien. Selain itu, jika kita ambil ESP bersama suplemen lain, ia akan bantu penyerapan yang lebih baik. Jadi, suplemen yang kita ambil pun akan cepat menyerap dan kesan yang lebih baik berbanding dengan mereka yangtidak mengambil ESP.




sekarang dah faham kenapa ESP jadi kesayangan ramai dan best selling shaklee products? Dalam satu tin ada 1001 manfaat yang awak boleh dapat. First time nak consume shaklee? hahh liya suggest awak try dulu ESP. lepaih tu mesti konfem nak order bertong-tong lagi. orang lelaki pun boleh consume jugak tau ESP nih.


lekaih lekaih sementara ESP tengoh syok panas panas bak pisang goreng panas, bulan ni wajib rembat satu okeh. orang lain dah ramai dapat kebaikan ESP. anda takkan tak mau join sekaki dapat benefits sekali kot? rugi sangat tau kalau tak join hehehee. HAPPY BER_ESP semua!!


whatsapp liya terus naa untuk order atau sebarang pertanyaan.
017-5290462



Liya Azmi
Pengedar Shaklee yang sedia membantu :)



No comments:

Post a Comment